här börjar jag

Jag i utrycket om personen är något eget, jag ett pronomen som faktiskt är det jag vill tala om. Det här är min portal till verkligheten min frid i själen. Jag behöver frid, frihet och ha möjlighet att bli jag bygga mitt eget jag. Det har alla människor rätt till, vem man än är. Jag, Linda är bara en människa och det jag vill ha ut av att blogga är att få lära känna mig utan att behöva pressa fram det. Jag behöver rum att växa och det här är kanske min chans! 
 
Hur gammal jag är spelar egentligen ingen stor roll eller vem jag är, jag vet vem jag är och det är viktigast. Jag vill hjälpa andra men samtidigt hjälpa mitt jag, Så nu kör vi!
 
så mycket kärlek jag kan ge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback